Lietuvių kalbos savaitės viena iš kūrybinių užduočių, sudominusi IG klasės gimnazistus, buvo sukurti knygą-dėžutę. Užduoties sąlygose buvo nurodyta, kad pasirinkto dydžio dėžutėje reikia sudėti 7-10 daiktų-simbolių, kurie būtų tiesioginės ar netiesioginės nuorodos, susijusios su kūrinio tema, problema, personažų veiksmais, išgyvenimais ar istorinais aprašomo laikotarpio įvykiais. Be to, dalyviai buvo paraginti parašyti laišką knygos autoriui ar kūrinyje vaizduojamam veikėjui.
IG klasės gimnazistai rinkosi per literatūros pamokas skaitytus ir analizuotus grožinės literatūros kūrinius. Justyna atskleidė mergaitės iš romano ,,Sofijos pasaulis“ troškimus ir rūpesčius, Diana pasirinko iliustruoti romane ,,Doriano Grėjaus portretas“ analizuojamas pagrindinio veikėjo problemas, Tomašas atskleidė romano ,,Kuprelis“ idėją, Dorota pavaizdavo, kas buvo aktualu Benediktui iš romano ,,Benedikto slenksčiai“, o Rolanda gudriai užšifravo novelės ,,Laimingiausioji vasara“ pasakotojo istoriją.
Gimnazistų pasakojimai buvo įtaigūs, skaitomos laiškų ištraukos priminė skaitytų kūrinių siužetus. Užduotis visiems patiko, nes paskatino kurti, fantazuoti ir viešai kalbėti.
Lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja R. Matulevičienė