KAIP PASLĖPTI KŪRINIO IDĖJĄ DĖŽUTĖJE?

KAIP PASLĖPTI KŪRINIO IDĖJĄ DĖŽUTĖJE?

Lietuvių  kalbos savaitės viena iš kūrybinių užduočių, sudominusi IG klasės gimnazistus, buvo sukurti knygą-dėžutę. Užduoties sąlygose buvo nurodyta, kad pasirinkto dydžio dėžutėje reikia sudėti 7-10 daiktų-simbolių, kurie būtų tiesioginės ar netiesioginės nuorodos, susijusios su kūrinio tema, problema, personažų  veiksmais, išgyvenimais ar istorinais aprašomo laikotarpio įvykiais. Be to, dalyviai  buvo paraginti parašyti laišką knygos autoriui ar kūrinyje vaizduojamam veikėjui.

0001     0002

0003     0004

   IG klasės gimnazistai rinkosi per literatūros pamokas skaitytus ir analizuotus grožinės literatūros kūrinius. Justyna atskleidė mergaitės iš romano ,,Sofijos pasaulis“  troškimus ir rūpesčius, Diana pasirinko iliustruoti romane ,,Doriano Grėjaus portretas“  analizuojamas pagrindinio veikėjo problemas, Tomašas atskleidė romano ,,Kuprelis“ idėją, Dorota  pavaizdavo, kas buvo aktualu Benediktui iš romano ,,Benedikto slenksčiai“, o Rolanda gudriai  užšifravo  novelės ,,Laimingiausioji vasara“ pasakotojo istoriją.

     Gimnazistų pasakojimai buvo įtaigūs, skaitomos laiškų ištraukos priminė skaitytų kūrinių siužetus. Užduotis visiems patiko, nes paskatino kurti, fantazuoti ir viešai kalbėti.

Lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja R. Matulevičienė