Socialinė pedagogė: Justyna Aželionis, Juvita Stakut
Socialinės pedagoginės pagalbos paskirtis: konsultuoti su socialiniais sunkumais susidūrusius asmenis, mokinius ir jų šeimas; padėti lavinti įgūdžius, įgyvendinti mokinio teisę į mokslą, užtikrinti josaugumą mokykloje bei sudaryt iprielaidas pozityviai mokinio socializacijai ir pilietinei brandai.
Socialinio pedagogo veiklos turinys:
- Vertina socialinės pedagoginės pagalbos mokiniui poreikius (kartu su kitais specialistais), esant būtinybei gali lankytispamokose, neformaliojo ugdymo ir kitose veiklose;
- Konsultuoja mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus), mokyklos bendruomenę socialinių pedagoginių problem sprendimo, socialinės pedagoginės pagalbos teikimo klausimais
- Dalyvauja sprendžiant krizinius atvejus mokykloje, ugdymo ir socialinių įgūdžių problemas;
- Numato socialinės pedagoginė pagalbos teikimo mokiniui būdus bei formas bendradarbiaudamas su mokytojais, klasių vadovais, tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais specialistais, švietimo pagalbos įstaigomis, teisė saugos institucijomis, socialiniais partneriais;
- Šviečia mokyklos bendruomenę socialinės pedagoginės pagalbos teikimo, mokyklos nelankymo ir kitų neigiamų socialinių reiškinių prevencijos, pozityviosios socializacijos klausimais;
- Inicijuoja ir įgyvendina prevencines veiklas bei socialinio ugdymo projektus kartu su mokyklos Vaiko gerovės komisija ir mokyklos savivaldos grupėmis;
- Atlieka aktualius socialinius pedagoginius tyrimus mokykloje, atsižvelgdamas į mokyklos bendruomenės poreikius;
- Renka, kaupia ir analizuoja informaciją, reikalingą mokinių problemoms spręsti;
- Rengia ir skleidžia informaciją apie socialinę – pedagoginę pagalbą.
- Palaiko ryšius su įvairiomis valstybinėmis įstaigomis ir nevyriausybinėmis organizacijomis, teikiančiomis socialinę, psichologinę, teisinę pagalbą.
- Atstovauja ir ginavaikų teises švietimo įstaigoje, teisė saugos ir kitose institucijose.
- Lanko gimnazistus jų namuose, jeigu klasės vadovas negali.
Į socialinį pedagogą gali kreiptis mokiniai, tėvai, mokyklos pedagogai, kai:
– mokinys turi emocinių, bendravimo, elgesio, adaptacinių, mokymosi, mokyklos lankomumo problemų;
– mokinys patiria fizinį ar psichologinį smurtą mokykloje ar už jos ribų;
– mokinys turi bendravimo su bendraamžiais, mokytojais, tėvais sunkumų;
– mokinys netinkamai elgiasi, rūko, vartoja alkoholį ar psichotropines medžiagas.
Savaitės diena | Kontaktinės valandos
(Mokinių, pedagogų, klasės auklėtojų ir kitų specialistų, tėvelių konsultavimas gimnazijoje) |
Kita veikla
(Bendradarbiavimas ir konsultacijos su kitais socialiniais partneriais, mokinių lankymas namuose, dokumentacijos tvarkymas, savišvieta |
Pirmadienis | 745-1200 | 1230-1515 |
Antradienis | 745-1200 | 1230-1515 |
Trečiadienis | 745-1200 | 1230-1515 |
Ketvirtadienis | 745-1200 | 1230-1515 |
Penktadienis | 745-1200 | 1230-1515 |
PIETŪS | 1200-1230 |